Jump to content
LodeCentral

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Last week
  2. Memories :,)

    I just got reminded of this server by one of my friends and I wanna say that I miss yall. This server gave me some of the best moments of my childhood, I started playing in 7th grade now I'm graduating from highschool this year and just wanted to say that whoever reads this, yall are awesome.
  3. Earlier
  4. Memories

    Hey Pine! I'm glad this was something you will cherish in your memories forever! I too have made many friends on the internet throughout the years. A good community can help you grow in many ways. Keep good people around Cheers!
  5. Memories

    Hey! I was Pineappleforfun if you remember. I’m just posting this as to sorta thank you guys for being my first real friend group/server when I was younger. Obviously, I spammed a lot and was not that good at behaving but still, I have a lot of memories from this server, so thanks! Post here if you want to share some of your memories as well or whatever idk
  6. yo WHAT the ****

    yo
  7. Idk why I’m looking at this rn But if anyone ever reads this, just know that this server was awesome even though I was a complete troll. :) 

  8. yo WHAT the ****

    yo
  1. Load more activity
×